By HENRY FOUNTAIN

The report, which first appeared in The Daily Mail and Breitbart News, cited incomplete data and drew incorrect conclusions about climate change, according to experts.

Published: December 2, 2016 at 12:00AM

from NYT Science ift.tt/2gJGrJZ
via IFTTT

%d bloggers like this: